Tuesday, May 1, 2012

Engagement Anniversary

Assalam.. n salam sejahtera

Alhamdulillah ari nie genap sudah 1tahun kami bertunang..
Alhamdulillah sepanjang tempoh berdarah manis nie kami jarang sgt gaduh..
bagi pika ** semakin hari semakin sayang** (gedikss)

Alhamdulillah dalam tempoh nie kami jugak tidak terlepas daripada di uji olehNYA..
tp Alhamdulillah kami dapat harunginya dengan tenang and sabar..terutama my love fiancee sgt2 tenang n bersabar orangnya..dengan masalah kekurangan kewangan , dengan kerja yang xde kesudahan, dengan nak melayan karenah pika yang agak macam-macam nie.. tq incik tunang..saya sangat sayang pada kamu!

terima kasih Ya Allah kerana engkau memberi diri ini peluang untuk merasa kenikmatan dan keindahan hidup sebagai hambamu..Alhamdulillah..

                                                             1 May 2011, 11.30 am




 from yours truly..=)
insyaAllah lg 24 hari pika bakal bergelar isteri kepada tunang tersayang Amir Ridzuan..semoga impian pika ini dimakbulkan oleh ALLAH S.W.T..insyaAllah..amin



4 comments:

syaz@rozelt said...
(Reply)

selamat ulg tahun pertunangan pika..x lama lagi tu..congratz~

dhiera said...
(Reply)

sekejap je kan dah setahun~
pika berdebar-debar x?

shafika fieka said...
(Reply)

syaz@rozelt: tq dear..ya sgt2 kejap masa berlau

shafika fieka said...
(Reply)

dhiera: itu la yang pejam, celik,pejam celik sudah sethn..skrg tahap nebes baru 40%..